27 Ekim 2010 Çarşamba

Ececik Maymun Adasında

Uzun zamandır alıp almamak konusunda tereddüt ettiğim oyun halısını kızıma aldım sonunda. Bu tip oyun halılarının bebeğin fiziksel gelişimi ve zeka gelişimi için çok iyi olduğunu düşünmekle beraber çocuğu yere koymak fikri pek içime sinmiyordu. Ben evde halı olayını da çok sevmediğim için bizim evimizde pek halı yoktur, bebeğimi parkenin üzerine mi koyacağım diye düşünüyordum. Yine de dayanamadım aldım.

İşin güzel tarafı bizim Maymun Adası, köşe koltuğumuzun köşesine cuk oturdu. Şimdilik yere indirmemiz gerekmiyor. Meleğim daha bir hareketlendikten sonra da mecburen yerdeki sehpayı kaldırıp halının üzerine koyarız artık.

Bu halının bir de Prenses versiyonu vardı. Ama o kadar pembeydi ki, benim gibi kokoş biri için bile korkunçtu. O yüzden biz kızımla Maymun Adası'nı seçtik.

Ececik de oyun halısından hoşlanmışa benziyor sanki :) Maymun Adası'nı keşfe çıktı kendisi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder